.: Just A Girl :.



Mieraa's

Hey! Welcome to my simple triple blog. Thanks for visited my blog. Nice to meet you handsome, gorgeous. Leave your footstep at my cbox. Do follow me. Much loves; Miera :*
Tagboard








Photos


















1,2,3 Booom (!) Heeee ;)


Assalamualaikum ;)

Hi bloggers! Pe kabor semua? Heee. Sihat tak? Harap harap lah tak macam saya ~ Gelak je tiap-tiap hari. Hey hey hey ladies! Jangan lah gelakkan sayaaa *tutup muka*. Eh eh, muqaddimah kata je tuu :3 Ish ish ish, apa nak jadi dengan kau Bedoh. Makin lama aku tengok makin sewel. Serius kata kata aku nih. Haha. Macam macam --"

Apaa?!?! Atau yang lebih dikenali sebagai Ajiii?!?! Aku jatuh cinta sekali lagi?! Kenapa dengan aku nih haaa? Cuba tepuk belakang aku. Pastu kata 'sabar itu separuh daripada iman'. Heee. Dah lah jatuh tangga tadi. Malu bertepek tepek depan orang ramai. Ahhhh! What a sadlife :/ Macam vangang je kann. Hahaa. Apa apa jelahh ~ Jom kita masuk perenggan yang lebih serius lagi. Scroll bawah please ~ Take five! Hahaha. K berhenti penuh!

 Bismillahirahmanirahim. Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa gencatan senjata telah dilancarkan sekarang! Cepat cepat! Lindungi diri anda *lari entah ke mana hala*. Hahaha. Ni lahh lumrah hidup aku wahai manusia manusia sekalian. Aku sedar siapa aku. Aku nih tak perfect lah macam korangg kenss? Hoho. Dah lama tahu tuuu. Woiyy! Dah dah lah mengarut nyee. Mengelingkan lagi ayat ada lahh! Ahhh, apa nak jadi dengan kau Mira =,=

Okayyy, jom dengar Mira bercerita *biar tak dengar pun*. Haaa, Mira tahu Mira tahu. Mesti tak sabar nak baca cerita nih kann. Heee :3 Eh, eh. Maafkan sayaa. Dah terjatuh cinta dekat orang tuu. Siapalah orang tu kenss. Mesti nak tahu nihh. Haaaa. Sabor saborr. Sila tengok di bawah untuk keterangan yang lebih lanjut tentang budak tuu :3

Hi temans temanss. Ada sorang mamat ni kann, dia kann, buat aku jatuh hati, jatuh tangga. Hoho. Meh sini nak kenalkan dia ;) Jeng jengg! Nama dia Muhd Syamil a.k.a Mil kedingg. Umur lima belas, sama muda dengan Mira. Dia stay di KL, ohh KL ~ Hahaha over pulak di situ. Maafkan sayaaa *buat muka* Ehh ehh, Mil tuh kann, bavakk lahh ngade. Sokmo cari pasal dengan Mira. Haihh, sokmo je debat dengan dia -.- Saborr je laa. Perenggan penutup pulak ehh. Bawah sikit.

K, sampai di sini sahaja untuk harini. Cukup cukup sudah, cukup sampai di sini saja. *bunyi kilat guruh*. Oleh itu, kita haruslahh memupuk semangat setiakawan yang tinggi. Ahaaa, sabit pulok. Taknokk sabit, nak mesin rumput. Haaaa :p Salam sejahtera, salam bahagia, salam 1 Malaysia. Saya Fifi Fairuz Fuyoo, Edisi Khas. Hahaha. Mengarut memalam bebuta 
sebegini -.-

Ehee, macam karangan je entry nih. Aku paling suka lahh entry nihh. Ada idea yang menarik. Boleh dapat A vlus dalam BM. Woahoho. Terus tak amek PMR bohh. Hew hew, apa lahh aku nih. K lahh, byee aweks pakwess sekalian *lambai tangan*

Assalamualaikum :)

♥ AD 






Older Post | Newer Post